telefontokom

Szállítási Módok

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ÜZLETEINKBEN
 

A megrendelt termékeket átveheti személyesen a Mobil Centrum üzleteinkben nyitvatartási idő alatt az átvehető státusz értesítő e-mailt követően. Szállítási idő 7 nap.

Bankkártyás fizetésre és készpénzes fizetésre is van lehetőség mind a négy üzletben.

Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 9 -18 óráig, Szombaton: 9-16 óráig.

1. Mobil Centrum Győr (9021 Győr, Baross G. 33)
2. Mobil Centrum Szombathely (9700 Szombathely, Fő tér 3)
3. Mobil Centrum Sopron (9400 Sopron, Várkerület 79.)
4. Mobil Centrum Székesfehérvár (Várkörút 38.)

GLS CSOMAGSZÁLLÍTÁS HÁZTÓL HÁZIG
 

GLS házhoz szállítás 1 munkanap alatt,
online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
Ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 29 886700

GLS futárszolgálat
A feladó cég a megrendelése alapján elkészíti a csomagját és elküldi az adatokat a GLS-nek az Ön e-mail címével és telefonszámával együtt – ha ezt Ön is jóváhagyta (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Kap egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékozatjuk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni a csomagját, választhat egy másik szállítási opciót.
A GLS csomagküldő szolgálat a küldeményeket a megrendelés feldolgozásától számítva általában 1 munkanapon belül kézbesíti. További információt a szolgáltatás részleteivel kapcsolatban itt olvashat:
– Kiszállítási terület: Magyarország teljes területe
– Kiszállítás: hétfőtől péntekig
– Kiszállítás ideje: általában 1 munkanap (megrendelése feldolgozásától számítva)
– A megrendelés kézbesítésének idejét még a kiszállítás választásakor megtudja, amelyről e-mailben értesítést is küldünk. Küldeményt a mellékelt linken követheti nyomon.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

A folyamat részletei
1. lépés: Értesítés a csomagfeladásról

A feladó a beérkezett megrendeléseket feldolgozza és előkészíti a szállítást, majd elküldi az adatokat a GLS rendszerébe. Megadja a címzett e-mail címét és mobilszámát, és megrendeli a szolgáltatást. Itt kezdődik a csomag rugalmas szállításának útja. A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a kiszállítás napját, a címet és az esetleges utánvét összegét is.
2. lépés: Értesítés a kézbesítés várható időpontjáról

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
3. lépés: A megfelelő kézbesítési mód kiválasztása

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesíti a GLS e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

A GLS Hungary minden egyes csomagra a káreljárás
lefolytatása során a Postai szolgáltatásokról szóló 2012.
évi CLIX. törvény tv. 51.§ (7) bekezdésére figyelemmel,
44.§.(2)-ában foglalt felhatalmazás alapján a 44.§ (1)
bekezdésben, a (3)-(8) bekezdésben, továbbá a 45-51. §-
ban foglalt rendelkezések helyett a Polgári Törvénykönyv
(2013. évi V. törvény) szerződésszegéssel okozott kárért
való felelősségre vonatkozó szabályait rendeli alkalmazni
azon kérdésekben, melyet a jelen Általános Üzleti
Feltételek nem tartalmaznak.

16.5. A kár igazolása:
A kár bekövetkezése esetén a csomag kézbesítésekor,
illetve a káresemény megtörténtekor jegyzőkönyvet kell
felvenni. A jegyzőkönyvben a kártérítéshez a
csomagszámot azonosítani kell, a csomag tartalmát
igazoló okmányokat és a kártérítési igény bejelentő lapot
be kell nyújtani GLS Hungary felé.
Amennyiben a fenti dokumentumok a jegyzőkönyv
felvételekor nem állnak a kártérítési igényt bejelentő
személy rendelkezésére vagy a csomagra vonatkozó
kártérítési igényt a jogosult a kézbesítéskor a kár jellegére
tekintettel nem tudta jelezni, úgy a kártérítési igényt
bejelentő személy köteles ezen dokumentumokat
haladéktalanul, de legkésőbb az átvételtől számított 3 munkanapon belül honlapunkon található e-mail címre megküldeni. ( info@tok-store.hu )
A határidő túllépése azonnali elutasítást von maga után.

A károsodott csomag esetén lehetővé kell tenni, hogy a
kárt GLS Hungary vagy megbízottja megszemlézze,
ennek érdekében a káresemény időpontjában fennálló
állapotot meg kell őrizni. A Szolgáltató jogosult szemle
nélkül is dönteni a kárigény jogosságáról (jogalap) abban
az esetben, ha a rendelkezésére álló adatok
jegyzőkönyvek, fényképfelvételek alapján ez
egyértelműen megállapítható.

*a hétvégén vagy ünnepnapokon leadott megrendeléseket a legközelebbi munkanapon kerülnek feladásra, megérkezésük az azt követő munkanapon várható.
GLS ügyfélszolgálat:
Ügyfélszolgálat 7:00-18:00
Tel.: (+36 29) 88 67 00
E-mail: info@gls-hungary.com